Com cada any els nostres alumnes de 4t d’ESO han realitzat el viatge d’estudis que marca el final de la seua etapa de Secundària.
Enguany el lloc triat ha estat Itàlia.
Acompanyats per tres dels seus tutors, Rafa Márquez, Paqui Gil i Raquel Albiach, començà el seu recorregut el passat diumenge 26 de març.
La primera destinació va ser Pisa, on van recórrer el recinte on s’hi troben la Torre Inclinada, la Catedral i el Baptisteri. A l’endemà van passar un dia a Florència on les guies els van fer un extens itinerari per tal de visitar la plaça de l’església de la santa Croce, la plaça de la Signoria, el Ponte Vecchio i el Duomo.
Finalment,  els últims tres dies els van dedicar a Roma, la “Ciutat Eterna”. Van visitar absolutament tot: el Campidoglio, l’arc de Trajano, la Fontana di Trevi, el Panteó, la piazza Navona, el primer dia.  El Colisseu, els Foros Romans, la Piazza d’Espagna i meravelloses esglésies com Sta Maria la Maiore, el segon dia. I també els Museus Vaticans amb la Capella Sixtina i la Basílica de Sant Pere l’últim dia.
Per tant, l’objectiu es va aconseguir. Els alumnes van tindre una meravellosa experiència de convivència i aprenentatge que segur mai no oblidaran.
Ací us deixem algunes fotos testimoni dels bons moments viscuts a la “Bella Italia”.