El passat 12 d’abril era la cita. Organitzat per l’equip d’Events, el nostre centre de Secundària-Batxillerat i Cicles Formatius, va celebrar el Dia del Col.legi.
El nostres alumnes i els alumnes de 6é de Primària van poder participar en una jornada plena d’activitats diverses.

La primera part del matí es va dedicar a tallers rotatius durant dues hores: jocs, henna, karaoke, just dance, zumba, ping pong, màgia química, cuina, clauers d’abaloris, pingolines, tir amb arc, pulseres, organitzats per professors, alumnes i exalumnes del centre.

Vam tindre tallers organitzats per entitats o professionals que ens van visitar també: de periodisme esportiu amb Car los Domingo, periodista de Maratón Ràdio, de Robòtica, impartit per professors de l’Escola Técnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València , de Batucada, amb el grup de Batucada TiaKatú o el pont de cordes que va instal.lar al pati la UME (Unitat Militar d’Emergències).
El matí va estar amenitzat per la música instal.lada a l’escenari i punxada pel nostre exalumne Iván Granero. Al mateix temps, i també al pati, se confeccionava un bonic graffitti commemoratiu del 50 aniversari del nostre col.legi.

A partir del migdia van tindre lloc diverses actuacions i exhibicions: de combes, per part dels alumnes de 1r de Batxillerat, de Batucada, pel grup que ens visitaba, Tiakatú. També va realitzar una gran actuació el nostre exalumne
Santi León, qui havia participat en el concurs de televi s ió “Got Talent”.

A continuació, l ’exalumne Ramón Tudela va realitzar una masterclass de Zumba per a tots els alumnes al pati, que va resultar molt animada.
Finalment, tots vam cantar “Aniversari Feliç” al nostre Col.le i vam tastar un gran pastís.
Va ser un matí  molt participatiu.