El Departamento de Lenguas Extranjeras y Clásicas ha celebrado otro año más el según lo convocan la Comisión Europea y el Consejo de Europa.

Esta efeméride tiene como objetivo sensibilizar sobre la gran variedad de lenguas que caracteriza a Europa, su origen y la importancia del aprendizaje de idiomas.
Los alumnos del centro han participado en diversas actividades desde las asignaturas de Inglés, Francés, Latín y Griego. Pueden considerarse grandes políglotas!
Os lo explicamos en este video:
________________________________________________________________
El Departament de Llengües Estrangeres i Clàssiques ha celebrat un any més el Dia Europeu de les Llengües segons el convoquen la Comissió Europea i el Consell d’Europa.
Aquesta efemèride té com a objectiu sensibilitzar sobre la gran varietat de llengües que caracteritza a Europa, el seu origen i la importància de l’aprenentatge d’idiomes.
Els alumnes del centre han participat en diverses activitats des de les assignatures d’Anglés, Francés, Llatí i Grec. Poden considerar-se uns grans políglotes!
Us ho expliquem en aquest vídeo: