Ha arribat l’hora del TEATRE!

Els professors d’Història i de Valencià de 1r de l’ESO us presenten… «TEATREVEIXES?», un projecte amb el qual anem a viure la màgia del teatre en primera persona.

Durant dues setmanes els alumnes realitzaran diverses activitats motivadores amb la finalitat d’aprendre, de manera diferent a l’habitual, diferents aspectes com la importància del teatre a l’antiga Grècia, la seua relació amb la mitologia, la tipologia del text teatral o
la interpretació.

Aquest projecte finalitzarà amb una representació teatral d’un mite adaptat pels propis alumnes on ells seran qui protagonitzen les històries. Esperem que els vostres xiquets gaudisquen tant amb el projecte com nosaltres preparant-ho!

Que millor manera de presentar-vos el projecte que amb la nostra pròpia representació: el naixement del teatre. Ací ho deixem.

Vídeo: