Just abans de les vacances de nadal vam rebre la visita del conegut grup de rap valencià ATUPA, amb qui els alumnes de 1r d’ESO pogueren descobrir l’actualitat de la música valenciana i les seues possibilitats, fent una activitat molt divertida de la qual ara ja us podem mostrar algunes fotografies.

Junts realitzàrem un taller de rap al qual els xiquets i xiquetes van crear la seua pròpia cançó i la van cantar després damunt l’escenari, sempre amb l’ajuda dels cantants i els professors de valencià, que no volguerem ser menys i també ferem les nostres rimes davant del micro. D’aquesta manera, tots deixarem la vergonya a una banda i vam gaudir molt d’una experiència diferent, aplicant tot el que hem aprés quant a rima i poesia, a més de traure la part més crítica i reivindicativa dels alumnes amb tot el món que els envolta.

Gràcies a tots per participar, gràcies ATUPA per vindre a recordar-nos que el valencià és molt més que una matèria.