El divendres dia 20 de juny vam celebrar l´acte de graduació dels alumnes de 4t d´ESO. Els familiars i amics dels alumnes així com alguns professors del Centre van  acompanyar-los en aquesta celebració tan important i emotiva.

L´acte va començar amb una felicitació per part de la Directora Pedagògica Mayte Estellés. Tot seguit, dos alumnes de cada grup van dedicar unes paraules als tutors i als professors del Col·legi i van mostrar un vídeo elaborat per ells. A continuació, cada tutor va lliurar un diploma amb una foto del grup a cadascun dels seus alumnes i es va fer una foto amb el seu grup. Per a finalitzar, els tutors van organitzar un xicotet refrigeri per als alumnes, familiars i professors del Centre.

Esperem que aquests alumnes continuen amb nosaltres en Batxillerat o Cicles Formatius i així poder compartir amb ells altres moments tan emotius com aquest.