Visita de los alumnos de 2º de Bachiller al Museo de los Soldaditos de Plomo

El passat dimecres 9 de març tots els alumnes de 2n de Batxillerat del nostre centre van visitar el Museu L’Iber de València (Museu dels Soldadets de Plom) per tal de participar en l’activitat en anglés “Hollywood and History”. Els van acompanyar les professores Raquel Albiach i Virginia Santolaria.
Durant la visita van poder gaudir, en primer lloc, d’un recorregut pel museu guiat totalment guiat en anglés pel professor Bob Yareham. L’exposició acull la colecció més ampla de soldadets de plom del món. A continuació, el professor Yareham els va fer una conferència, també en anglés, sobre les moltíssimes pel.lícules d’ambientació històrica que s’han rodat en anglés al territori espanyol.
Mitjançat aquesta activitat, els alumnes tingueren l’oportunitat de fer una immersió lingüística, que va servir de complement per a les assignatures tant d’Anglés com d’Història.
Un matí, per tant, molt profitós.