ENE

VISITA A LA SAGUNTINA DOMUS BAEBIA

El dijous 17 de gener de 2019, els alumnes de llatí i grec de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat, junt amb la seua professora, Amparo Vañó, i Leila Francés, hem anat a Sagunt per visitar l’aula didàctica “Saguntina Domus Baebia” per treballar un taller anomenat “etapes”, relacionat amb les diferents èpoques de la vida d’un ciutadà romà.

A l’arribar a la domus, Amparo Moreno, una de les responsables de la domus, els ha explicat què era això d’una “domus romana” per a passar, a continuació, a l’exposició i realització del taller: informació nova, rialles, participació per part dels alumnes, interès…fins i tot hem celebrat unes noces romanes i ens hem emportat el nostre anell personalitzat!

Un dia inoblidable per a tots i, ja ho deien els romans, “ludere et discere” perquè és necessari passar-ho bé per a aprendre: repetirem!