MAY

VIATGE DE FI DE CURS 4t ESO 2015-16

Bernau im Schwarzwald (Selva Negra), Alemanya

Els alumnes de 4t ESO del 10 al 16 d’abril de 2016, realitzaren el seu viatge de final de curs.

Després de unes 20 hores en ruta, arribàrem al nostre Hotel en Bernau im Schwarzwald. El primer dia el dedicàrem a reconèixer la zona, amb un bon passeig, i a descansar després del trajecte.

El segon dia, 12 d’abril, visitàrem la ciutat de Friburg, als peus de la Selva Negra. Després de dinar ens dirigírem cap al llac de Titisee,.

Ja el dia 13 creuarem la frontera amb França per a passar el dia a Estrasburg, capital d’Alsàcia. Una guia local ens va fer una visita dirigida des del bus on ens va explicar la història antiga i moderna de la ciutat, així com la seua importància respecte a les institucions europees.

Dijous 14 ens dirigírem a les cataractes del Rin, al cantó suís de Schaffausen. Allí poguérem gaudir de la bellesa d’aquest paratge i fer un recorregut en barca pel riu a la vora de la cascada. Ja per la vesprada visitàrem la històrica ciutat medieval de Stein am Rhein, amb les seus edificis pintats amb meravellosos frescos.

Ja per acabar el nostre viatge, el dia 15, ja amb les maletes fetes, visitàrem el parc d’atraccions Europa Park a la localitat de Rust, el més gran d’Alemanya, i segon d’Europa.. Al tancar el parc, i esgotats de tot el dia, ja ens disposàrem a tornar a Burjassot, on els pares i mares estaven esperant els nostres alumnes per a donar-los una calorosa benvinguda.

Després de recórrer més de 3000 km en autobús, estem segurs que els 59 alumnes i els 3 professors participants d’aquest viatge guardarem molt bon record dels moments i les anècdotes compartides, i de la bellesa dels paratges i les ciutats visitades.