TREBALL DE GRUP DE NATURALS DE 5ºA DE PRIMÀRIA

El dimecres 24 de febrer de 2016 els alumnes de 5ºA baixàrem a l’aula polivalent per realitzar un treball per grups de C. Naturals.

Els alumnes disposaven de informació i materials diversos que en aquesta aula van ser més fàcils d’utilitzar, per l’ampli espai i les taules de treball.
Cada grup havia buscat informació d’una part dels èssers vius. Juntant tots els treballs ens queda una fantàstica classificació dels èssers vius que compartim aquest planeta.
D’aquesta manera es gaudeix més del treball!