MAY

TALLERS DE DOBLATGE 2º ESO

“Els alumnes de 2n d’ESO han descobert aquesta setmana els Tallers de Doblatge, una activitat duta a terme des de la matèria d’Anglés i a càrrec de l’actor i director de doblatge professional Francesc Fenollosa, que podeu recordar com la veu del Geni Tortuga (Bola de Drac).

Als tallers, els alumnes han doblat parts de pel•lícules a l’anglés i han pogut veure els resultats, a més de descobrir tot el procés de gravació i inclús alguns efectes especials, llevant-se pors i practicant d’una manera divertida.