DIC

TALLER DE DOBLATGE (VALENCIÀ)

«Tallers de Doblatge (Valencià)

La passada setmana, els alumnes de segon d’ESO participarem en un interessantíssim Taller de Doblatge, a càrrec de l’actor professional de doblatge Francesc Fenollosa, a qui molts dels alumnes coneixien ja sense saber-ho pels seus treballs en dibuixos com Bola de Drac.

Junts ens divertirem doblant pel·lícules i dibuixos animats amb un equip tècnic professional, i instantàniament veient els resultats. Estiguérem practicant la nostra parla de manera participativa i descobrint, a més a més, una aplicació pràctica i de futur del nostre valencià. Qui sap si tenim a les classes futurs actors i actrius, dobladors i dobladores?»