NADAL 2015 EN INFANTIL-PRIMARIA

Un altre any estem ja en Nadal i al nostre centre ho volem celebrar amb tota la comunitat educativa de Juan XXIII.

Per això vos convidem a passar pel centre i vore les postals nadalenques que han fet els vostres fills i filles i que estan exposades a la sala polivalent.

Amb les postals guanyadores de cada classe hem fet un Betlem que tambè podreu admirar. Enhorabona als guanyadors i guanyadores de cada classe i una enhorabona especial a l’alumna ALEJANDRA MARTINEZ ESCRIBANO, l’autora de la postal triada per a la felicitacó nadalenca d’enguany.

A continuació les postals guanyadores:

Tambè vos convidem al festival de Nadal que es farà el 22 de decembre a las 10:00 al Auditori de la Casa de la Cultura de Burjassot. Els alumnes del centre interpretaran un xicoteta versió del «Trencanous». Esperem la vostra presència i vos desitjem un BON NADAL!