A L’ATENCIÓ DELS PARES /MARES DELS ALUMNES DE  PRIMÀRIA/INFANTIL:

• LA CAMPANYA DEL QUILO

Com tots els anys el col·legi organitza LA CAMPANYA DEL QUILO. Enguany els alumnes de  serem els responsables de l’organització.LA CAMPANYA DEL QUILO.

Els QUILOS que arrepleguem aniran a dos associacions que són: la Residència d’ancians de Sant Antoni de Benaixèber  i el Banc d’aliments de Joan XXIII, que distribueix el que arrepleguem entre les famílies del col·legi i del poble que ho necessiten.

Estem molt contents de ser nosaltres els que ens encarreguem d’esta campanya i segur que tot eixirà molt bé.

Vos animem que participeu tots els dies, vos deixem el que hem pensat que pot ser millor:

DILLUNS 9: llet, suc

DIMARTS 10: llegums i arròs

DIMECRES 11: productes nadalencs

DIJOUS 12: sucre, sal i oli

DIVENDRES 13: pasta i llandes (tomaca, tonyina, sardines…)

GRÀCIES A TOTS.

ELS ALUMNES DE 5é DE PRIMÀRIA

——————————————————————————————

A  LA ATENCIÓN de los PADRES/MADRES de los ALUMNOS/AS DE  PRIMARIA/ INFANTIL

• LA CAMPAÑA DEL KILO.

Como todos los años el colegio organiza LA CAMPAÑA DEL KILO. Este año los alumnos de  vamos a ser los responsables de la organización.

Los KILOS que recojamos irán a dos asociaciones que son: la Residencia de ancianos de San Antonio de Benagéber y el Banco de alimentos de Juan XXIII, que distribuye lo que recojamos entre las familias del colegio y del pueblo que lo necesiten.

Estamos muy contentos de ser nosotros los que nos encarguemos de esta campaña y seguro que todo va a salir muy bien.

Os animamos a que participéis todos los días, os dejamos lo que hemos pensado que puede ser mejor:

LUNES 9: leche y zumo

MARTES 10: legumbres y arroz

MIÉRCOLES 11: productos navideños

JUEVES 12: azúcar, sal y aceite

VIERNES 13: pasta y latas (tomate, atún, sardina…)

GRACIAS A TODOS.

LOS ALUMNOS DE 5º DE PRIMARIA