Este curs es van a realizar diferents xerrades informatives sobre la nutrició. Estes xerrades están enfocades tant per als alumnes com per als pares i están inclosses dins “La Campanya Alimentació Escolar Curs 2012-2013” de l’ajuntament de Burjassot. Les xerrades es poden dividir en dos parts:

• D’octubre a decembre de 2012 se informarà dels resultats del “estudi nutricional” realitzat en el curs 10-11.
  • Durant els mesos de gener a juny de 2013 s’iniciarà la VI campanya d’alimentació infantil amb el taller d’Educació alimentaria per als alumnes de 4t, el taller de prevenció i detecció de transtorns de la conducta alimentaria per a 6é i per als alumnes de1er el taller aprenent a menjar.

Tindran lloc a la sala multiusos del col.legi d’infantil-primaria, l’horari serà de vesprada a partir de les 15 hores en les següents dates:

• 22,23,24 d’ Octubre.(4º,5º,6º)
  • 7,8 i 11 de Febrer. (1º, 4º i 6º)
  • 20,21 i 22 de Març. (1º, 4º i 6º)
  • 13,14 i 15 de Maig. (1º, 4º i 6º)
  • 29 maig i 12 de juny. (4º)