El dimecres 21/5/2014 els alumnes de 5º de primària posaren en pràctica les receptes de cuina que ells mateixos havien fet per a les assignatures de anglés, castellà i valencià en un treball conjunt i plurilingüe entre les tres assignatures.

UN GRAN ALMUERZO.

Los alumnos demostraron ser unos grandes chefs. Disfrutaron cocinando, posando en el fotocol de nuestro especial SuperChef, y por supuesto al final disfrutando de los espectaculares manjares preparados en un almuerzo genial. Ambas clases, 5ºA y 5ºB, compartieron un gran almuerzo.

On Wednesday 21st of May 5th Primary pupils worked together cooking delicious recipes that they had been writing in Valenciano, Spanish and English classes.
This was a cooperative task included in our Plurilingual English Project.
At the end, when they finished their recipes, all together, 5th A and 5th B enjoyed a funny lunch.