El dia 19 de juny es va celebrar la Graduació de sisé de Primaria, on van assistir alumnes, familiars, professorat i més persones relacionades amb l´àmbit educatiu.
Va haver paraules d´elogi als nostres xics i xiques pel seu pas per Infantil-Primaria.  També paraules d´ànim de cara a la nova etapa que tenen per davant.
A continuació, Elena i Pilar, donàren l´orla a cada alumne-a mentre es proiectaven unes fotos molt simpàtiques de cadascú.
Després els alumnes ens varen deleitar amb les seues habilitats lingístiques i musicals (auca, poesia, rap i cançó) preparades amb molta il.lusió.
Finalment, els alumnes obsequiaren amb uns detalls a les Tutores, Elena i Pilar.
L´acte va ser molt entretingut i emotiu. Gracies a totes les persones que ho vareu fer possible.