El dijous passat, dia 20 de juny, vam celebrar l´acte de graduació dels alumnes de 4t d´ESO. A l´acte van assistir els alumnes acompanyats d´alguns dels seus familiars i amics i alguns dels professors del Centre.

L´acte va començar amb una felicitació per part de N´Amparo Castelló com a Directora Pedagògica. Tot seguit, dos alumnes de cada grup van dedicar unes paraules als tutors i als professors del Col·legi i van mostrar un vídeo elaborat per ells. A continuació, cada tutor va lliurar un diploma amb una foto del grup a cadascun dels seus alumnes i es va fer una foto amb el seu grup. Per a finalitzar, els tutors van organitzar un xicotet refrigeri per als alumnes, familiars i professors del Centre.

Fou un acte molt emotiu per a tots i esperem que aquests alumnes continuen amb nosaltres en Batxillerat o Cicles Formatius.