DIA DE LA PAU 2015

Avui hem celebrat al nostre col.legi, junt als alumnes de primària, el Dia escolar  de la Pau i la No Violència. L´acte ha consistit en la lectura per part dels alumnes de cada grup de una reflexió que previament s´havia treballat a les aules en tutoria. Després, un grup d´alumnes han interpretat amb les flautes la cançò «Imagine» de J. Lenon que havien preparat en l´assignatura de Música. Per a finalitzar, hem deixat lliures dos coloms com a símbol de la pau.
Tots junts hem demanat per la pau i l´acte s´ha celebrat en un ambient de respecte i convivència.