Per  Nadal tenim el plaer de convidar-los al concert que  tindrà lloc el pròxim dijous 19 de desembre a les 18.30 hores en la sala d’actes del centre de Secundària.Aquest dia comptarem amb la presència d’alumnes de Primària i de Secundària així amb la col·laboració especial d’una selecció de músics de l’associació musical Amadeus.En finalitzar l’acte se servirà un xicotet refrigeri en el menjador del col·legi.Amb el desig que famílies i el col·legi sapiguem rebre junts el Nadal, els enviem una salutació ben cordial.

navidad

ALUMNES DE PRIMÀRIA:
Alumnes de 5é dirigits per la seua mestra Sara Escorihuela.

• “Pluja de Nadal”
  • “Joticas al Niño” (nadalença aragonesa)

ORQUESTRA JUVENIL AMADEUS:

Dirigida pel seu professor Juanjo Aguado

• “Batle cry”
  • “Fiesta”
  • “Polka”
  • “Noche de paz”

SORTEIG REGALS A CÀRREC DE L’AMPA.

ALUMNES DE SECUNDÀRIA:
Orquestra de percussió i vent dirigida pel seu professor Pau Moltó

• “Gloria”
  • “A.Sound”