El col·legi Joan XXIII ha organitzat el concurs de contes de Nadal en la seua edició de 2013. En l’organització han participat els departaments d’anglés, castellà i valencià. Aquest concurs forma part del desenvolupament del nostre pla de lectura del curs 2013-2014. Han participat tots els cursos d’ESO i Batxillerat. En cada nivell ha estat lliurada una menció per a l’alumne que ha presentat el conte de Nadal seleccionat. La lectura, així com l’escriptura, són eines fonamentals en el nostre món modern, en el qual la comunicació eficient és cada vegada més important. De la mateixa manera, la lectura i l’escriptura són competències fonamentals en l’educació i la formació del nostre alumnat.