El passat 21 de desembre va tenir lloc al Col•legi la celebració de Nadal.
Durant tot el matí vam realitzar unes activitats preparades amb molta il•lusió, en concret, la Litúrgia de la paraula, moments de tutoria, xocolatada a càrrec de l´AMPA i festival amb actuacions dels diferents grups.

LITÚRGIA DE LA PARAULA.

Va ser una cerimònia preparada amb molt afecte des de l’Equip de Pastoral i en la qual van participar alumnes de tots els cursos, des de 1º ESO fins a 2º de Batxiller i cicles formatius. També van compartir aquest acte amb nosaltres Eduardo, actualment rector de San José Obrer, i Tomás , persona molt vinculada al nostre col·legi a través de Sàmara, Mans Obertes i moltes altres tasques de Pastoral.
En ella, a través textos i imatges ens van fer reflexionar en Com fer realitat l’Advent en la nostra vida? Com preparar el nostre cor per a l’arribada de Jesús? Com viure el Nadal de debò?
“La nostra vida està plena d’estels, elles ens orienten quan ens perdem en el camí, ens il·luminen quan estem en tenebres i ens condueixen fins a la nostra meta.
Triar un estel no és fàcil, i triar un grup d’estels que ens porten a viure d’acord amb els valors de l’Evangeli tampoc és senzill. Però és que ningú ens ha dit que la vida és fàcil… només serem felices si lluitem dia a dia per transformar el nostre cor, deixant-nos envair per la lluentor i intensitat de l’estel triat, la nostra guia.
El sentit de la celebració va ser cercar aqueix estel o grup d’estels que a nosaltres ens ajuden a ser més i millors persones, a ser sensibles a les necessitats dels altres. En definitiva, a ser “JESÚS”, tant per als quals estan al nostre costat, com para els que no estan, però sabem que existeixen i pateixen, és a dir, per a transmetre el missatge que Jesús ens va ensenyar, perquè és millor donar que rebre, perdonar que venjar-se, compartir que ser egoista, caminar que estancar-se, confiar que jutjar, voler que odiar,.. perquè d’aquesta manera serem felices.”
Des de l’Equip de Pastoral del col·legi esperem que sapieu portar en el vostre dia a dia “AQUEIX ESTEL” que guie el vostre camí i us desitgem FELIÇ NADAL.

Els dies previs al Nadal, com tots els anys, hem pensat en les persones que estan necessitades d’ajuda duent a terme CAMPAÑA DEL QUILO.
En total, en el nostre centre de secundària hem arreplegat 460 quilos gràcies a l’aportació dels nostres alumnes i les seues famílies.

Els aliments s’han lliurat a les famílies del nostre col·legi més necessitades, a la Parròquia de San José Obrer i a la Parròquia de Sant Joan de Ribera.
Gràcies a tots per la vostra aportació.
També volem felicitar als grups més solidaris:

1º ESO B
4º ESO C
1º BATXILLER B

L´ambient familiar i d´emotivitat va estar present al llarg de tota la jornada i ens ajudarà a tots a començar l´any pròxim amb molta il•lusió.