Celebració del dia del Col.legi 2015

El passat 1 d’Abril varem celebrar al nostre centre el día del col.legi. Durant la setmana previa varem entrevistar a l’aula a antics membres del col.legi (exalumnes, mestres, …) per a després montar un xicotet video conmemoratiu. D’altra banda el dia 1 els alumnes vam vore els videos i vam celebrar un xicotet acte.

L’acte va consisitir en la descoberta d’un mural pintat pels alumnes de sisé, unes paraules escrites pels alumnes i un breu parlament per part de la presidenta del patronato, Vicenta Bueso.

Després es vam fer tots una foto de família.

DSC_0110 DSC_0116 DSC_0119 DSC_0122 DSC_0124 DSC_0125 DSC_0127 DSC_0134 DSC_0142DSC_0143