ACTE DE GRADUACIÓ DELS ALUMNES DE 4t D´ESO:

El dia 10 de juny va tenir lloc l´acte de graduació dels alumnes de 4t d´ESO d´aquest curs. Els alumnes, acompanyats de familiars i amics, així com alguns professors del Centre van acompanyar-los en aquesta celebració tan emotiva.
L´acte va començar amb una felicitació per part de la Directora Pedagògica Na Mayte Estellés. A continuació, els alumnes van mostrar un vídeo amb fotografies d´ells de menuts i d´altres fotografies d´algunes de les activitats en les quals han participat al Centre. Tot seguit, cada tutor va lliurar un diploma amb una foto del grup a cadascun dels seus alumnes i es va fer una foto amb el seu grup. Per últim, els tutors van organitzar un xicotet aperitiu per als alumnes, familiars i professors del Centre.
Esperem que aquests alumnes continuen amb nosaltres en Batxillerat o Cicles Formatius i així poder compartir amb ells altres moments tan emotius i feliços com aquest.