BANCO DE LIBROS ALUMNADO INFANTIL 5 AÑOS

A LA ATENCIÓN DE  LOS PADRES/MADRES DEL ALUMNADO DE INFANTIL 5 AÑOS

• BANCO DE LIBROS:

Empezamos el proceso del Banco de Libros y vuestros hijos/as pasan a 1º de Primaria el curso próximo, 2017-18.

Como es la primera vez, para vosotros, Consellería ha diseñado una solicitud telemática, que debéis cumplimentar y entregar en el centro, si es que queréis participar en el Banco de Libros.

Para 1º y 2º de Primaria sigue vigente el Xec-LLibre, con un valor de 160€.

Os adjunto el enlace de la página que Consellería ha habilitado y en ella tenéis toda la información

del proceso:

Y este otro, para que cumplimentéis la solicitud como que queréis participar en el Banco de Libros:

El último día de entrega a la Tutora es el martes 13 de junio

Recordar que hay que imprimir 2 copias, una que os sellaremos para vosotros y otra que se quedará en el Centro.

A L’ATENCIÓ DELS PADES/MARES DE l’ALUMNAT D’INFANTIL 5 ANYS

o BANC DE LLIBRES:

Comencem el procés del Banc de Llibres i els vostres hijos/as passen a 1r de Primària el curs pròxim, 2017-18.

Com és la primera vegada, per a vosaltres, Conselleria ha dissenyat una sol·licitud telemàtica, que heu d’omplir i entregar en el Centre, si és que voleu participar en el Banc de Llibres.

Per a 1r i 2n de Primària seguix vigent el Xec-LLibre, amb un valor de 160 EUR.

Vos adjunte l’enllaç de la pàgina que Conselleria ha habilitat i en ella teniu tota la informació del procés:( habilitats en la part en castellà)

I este altre, perquè ompliu la sol·licitud com que voleu participar en el Banc de Llibres:

• https://www.tramita.gva.es/ctt-att- atr/asistente/asistente.html#asistente/DS

L’últim dia d’entrega a la tutora és el dimarts 13 de juny. Recordar que cal imprimir 2 còpies, una que vos segellarem per a vosaltres i una altra que es quedarà en el Centre.