El passat divendres 18 de maig, famílies, alumnes i professors, vam compartir  l’acte de graduació de la promoció de 2n de Batxillerat 2017-18. Va ser una nit molt especial i emotiva per a tots.

Acabava  una etapa molt important en la formació tant humana com acadèmica de cada un dels nostres alumnes; tots els presents la vàrem viure amb la satisfacció i l’emoció que es mereix l’èxit aconseguit per tota la comunitat educativa.

Els alumnes varen agrair l’acompanyament i suport durant el seu camí de creixement acadèmic i personal, tant als seus professors de totes les etapes,  com a  altres membres del personal no docent que els han acompanyat al llarg dels anys al nostre col·legi, Juan XXIII.

Vam gaudir de les seues experiències explicades de manera emotiva en alguns moments i en altres, en clau d’humor.

Finalment, les tutores en nom de tot el personal del col·legi, els vam agrair tots els moments viscuts :

Moltes gràcies per deixar-nos acompanyar-vos en aquesta part de la vostra vida. Sempre us recordarem. Comprometeu-vos a millorar el món des del convenciment que és  possible fer-ho. Podeu contar amb nosaltres des d’ara i per sempre.